Kenniscentrum faculteit Digitale Media & Creatieve Industrie

Exposjoo 2024

Een typisch Amsterdamse digitale designavond

Evenement

Kom naar een onvergetelijke avond vol innovatie en inspiratie tijdens Exposjoo 2024, hét event waar onderwijs, onderzoek en het werkveld rond digital design samenkomen. Het evenement is gratis en toegankelijk voor iedereen, van studenten en alumni tot docenten, onderzoekers en professionals uit de creatieve sector. Samen creëren we een avond vol ontmoetingen, verrassingen en inspiratie.

Tijdens de Exposjoo 2024 presenteren de Master Digital Design, de Bachelor Communication and Multimedia Design en de Ad Frontend Design and Development hun studentenprojecten in een gezamenlijke expositie. Ook delen de zeven lectoraten van de faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie hun praktijkgerichte onderzoek door middel van aansprekende projecten en publicaties.

Carrière mogelijkheden

De beste digital design bureaus en opdrachtgevers uit Nederland zijn aanwezig om hun stageplekken en vacatures te presenteren. Grijp jouw kans tijdens dit evenement om te netwerken met topprofessionals en potentiële werkgevers in de industrie.

Let op: meld je aan!

Aanmelden kan tot en met 29 juni. Het evenement is gratis en toegankelijk voor iedereen, van studenten en alumni tot docenten, onderzoekers en professionals uit de creatieve sector.

Gepubliceerd door  Kenniscentrum FDMCI 25 juni 2024

Startdatum 03 jul