Centre for Economic Transformation | CET
Promotieonderzoeken
5 Resultaten
-
Business responses to a sustainability-induced transition
1 aug 2012The global transition process towards a more sustainable energy future is one of the key challenges for the 21st century, given that the global dependence on fossil energy sources is associated with a number of ...
-
Business Responses to a sustainability-induced transition
1 jun 2012The role and impact of business in this sustainability-induced transition process is of great importance, given the powerful position of companies in key industries at the heart of this transition process.
-
Capturing the Imaginary:
1 apr 2010Amsterdam en de onderwijsinstellingen in Amsterdam zeggen baat te hebben bij het aangaan van lange termijnbindingen met een diverse populatie van hoger opgeleiden.
-
Amsterdam volgens de student; capturing the City
1 mrt 2010Dit promotieonderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam, kenniscentrum FBE, is na goedkeuring van de Raad van lectoren officieel gestart in maart 2010, met als titel Amsterdam volgens de student. Een tribal marketing ...
-
Internationaliseren & Communicatieconventies
14 okt 2008Het onderzoek ‘Internationaliseren & Communicatieconventies’ richt zich op de vraag of het huidige taal- en cultuuronderwijs binnen de faculteit Business en Economie in voldoende mate rekening houdt ...