Urban Vitality Open Science

Het verbonden winkelgebied

hoe collectieve digitale marketing kan bijdragen aan een aantrekkelijke binnenstad

Boek

Met het handboek ‘Het verbonden winkelgebied’ willen we inzichtelijk maken hoe collectieve digitale marketing kan bijdragen aan een aantrekkelijke binnenstad. Het handboek bevat naast onderzoeksresultaten ook een toolkit met een plan van aanpak voor collectieve marketing. Collectieven, centrummanagers, ondernemers en andere partijen kunnen zo zelf aan de slag om een duurzame en effectieve digitale marketingstrategie van hun winkelgebied op te zetten.

Download Het verbonden winkelgebied

Referentie Risselada, A. H., Hagen, D., Weltevreden, J. W. J., Atzema, O. A. L. C., Spierings, B., Janssen, J. W. H., & Ghaus, F. (2018). Het verbonden winkelgebied: hoe collectieve digitale marketing kan bijdragen aan een aantrekkelijke binnenstad. Eburon.
Gepubliceerd door  CAREM 7 maart 2018

Publicatiedatum

mrt 2018

Auteur(s)

A.H. Risselada
O.A.L.C. Atzema
B. Spierings
J.W.H. Janssen
F. Ghaus

Research database