Urban Vitality Open Science
J. Vosbergen (Jasmijn)
-
Durf te denken: professionele ruimte voor leraren door het werken aan kansengelijkheid vanuit een curriculumperspectief
Vosbergen, J. (2023). Durf te denken: professionele ruimte voor leraren door het werken aan kansengelijkheid vanuit een curriculumperspectief.
-
Verhalen delen: vertrouwen krijgen, hebben en geven
Idrissi, A., & Vosbergen, J. (2023). Verhalen delen: vertrouwen krijgen, hebben en geven. Hogeschool van Amsterdam.
-
Studentenwelzijn op de kaart
Vosbergen, J., & Wiersema, D. (2023). Studentenwelzijn op de kaart. Hogeschool van Amsterdam, Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen in een Diverse Stad. https://kennisbankstudentenwelzijn.nl/onderzoek/onderzoek-studentenwelzijn-op-de-kaart/
-
How the structural crisis in the labour market impacts the quality and identity of mathematics teacher students
Vosbergen, J. (2022). How the structural crisis in the labour market impacts the quality and identity of mathematics teacher students. Paper presented at Congress for Research in Mathematics Education, Bolzano, Italy.
-
Interactive Virtual Math: Een digitale tool om context-grafieken te leren in de klas
Palha, S., & Vosbergen, J. (2018). Interactive Virtual Math: Een digitale tool om context-grafieken te leren in de klas. Poster session presented at Onderwijs meets onderzoek, Utrecht, Netherlands.