Urban Governance and Social Innovation
K. Moll (Kirsten)
Docent-onderzoekerKirsten Moll is onderzoeker bij het lectoraat Bewegen In en Om School. Zij is gekoppeld aan de onderzoekslijn ’Passend Bewegingsonderwijs, Aanbod en Zorg’. Hier werkt ze onder andere mee aan het project Partnerschap met Ouders in de ontwikkeling van kinderen met een motorische achterstand. In 2017 behaalde Kirsten haar opleiding Fysiotherapie aan de Hogeschool Leiden. Daarnaast is ze bezig met het afronden van haar master Human Movement Sciences.
-
Dutch school policies for less sitting and more physical activity in primary schools
Nauta, J., Schweitzer, M., Kat, I., Moll, K., Koenders, K., & Janssen, M. (2023). Dutch school policies for less sitting and more physical activity in primary schools. European Journal of Public Health, 33(Supplement_1: ckad133. 227), i91. https://doi.org/10.1093/eurpub/ckad133.227
-
Current physical activity patterns and sedentary time in primary schools situated in a low socio-economic status neighborhood in Amsterdam - The Netherlands
Nauta, J., Schweitzer, M. N., Kat, I. T., Moll, K., Koenders, K., Janssen, M., & Schaper, N. J. S. (2023). Current physical activity patterns and sedentary time in primary schools situated in a low socio-economic status neighborhood in Amsterdam - The Netherlands. 430. Poster session presented at ISBNPA 2023, Uppsala, Sweden. https://2023.isbnpa.org/wp-content/uploads/2023/07/ISBNPA-2023-Abstract-Book-web-final.pdf