HvA United

HvA United Missie

Wie

HvA United is het netwerk van, voor en door gepensioneerde HvA-medewerkers.

Wat

HvA United organiseert 2 x per jaar een lezing met inspirerende sprekers: één in het voor- en één in het najaar. Af en toe zijn er themabijeenkomsten. In 2023 is succesvol gestart met sportactiviteiten i.s.m. HvA Sport.
De bijeenkomsten zijn een mix van kennisontwikkeling en informele ontmoetingen. Vanuit de community gedachte zijn HvA medewerkers en -studenten hierbij altijd welkom.

Waar

De lezingen en themabijeenkomsten worden gehouden in één van de gebouwen van de HvA op de Amstelcampus; voor de sportieve activiteiten sluiten we aan bij de locaties van HvA sport.

Hoe

Een klein team van enthousiaste gepensioneerde collega’s bereidt de bijeenkomsten voor. De onderwerpkeuze gaat uit naar maatschappelijk interessante en actuele thema’s. En is altijd inhoudelijk gerelateerd aan de HvA speerpunten en/of één van de faculteiten van de HvA. HvA United leden kunnen via een enquête (2-jaarlijks) aangeven of de programmering aansluit bij hun wensen c.q. interesses.

Waarom

HvA United biedt gepensioneerde collega’s de mogelijkheid om betrokken te blijven bij ontwikkelingen binnen en buiten de HvA en contact te houden met elkaar. HvA United leden kunnen ook deelnemen aan de HvA-brede activiteiten (Kennisparade, Opening Hogeschooljaar). Op deze wijze kunnen zij een rol als ambassadeur vervullen in die zin dat zij bijdragen aan het beeld van de HvA als kennisinstelling en werkgever.

Gepubliceerd door  HvA United 7 juni 2024