HvA United

Saskia Simon

Tot mijn pensioen in 2015 heb ik 30 jaar met enorm veel plezier in het hbo gewerkt, vanaf 1996 bij de HvA eerst met studenten Oefentherapie, later bij de beleidsafdeling HR en de HvA Academie (en voorgangers Casa d’Oro, Mobiliteitscentrum met leergangen Projectmanagement, Professionalisering Teamleiders, Leiderschapsontwikkeling, individuele trajecten).

Leren en ontwikkelen was en is mijn drive. Nog steeds maak ik deel uit van leergroepen; een voortkomend uit de Kenniskring Leren en innoveren Marco Snoek, de andere een alumnigroep van de leergang Doorbreken organisatiepatronen 2008 van Odette Moeskops.
Ben blij dat de HvA het belangrijk vindt haar gepensioneerden een ontmoetingsplek als HvA United te bieden waarmee zij hun waardering voor ons aller inzet tonen. En mij geeft dit voor alle collega’s tot een succes te maken veel energie.

Gepubliceerd door  HvA United 7 juni 2024