HvA United

Randy Bundel

Sinds 2022 ben ik met pensioen, na 22 jaar bij de HvA te hebben gewerkt, en nu zit ik in het team van HvA United. Ik werkte vijf jaar bij Marketing & Communicatie en vervolgens bij de Faculteit Business en Economie (FBE), als docent voor de deeltijdopleidingen CE, CO, IBL en IBMS. In mijn laatste werkzame jaren was ik hoofddocent en coördinator van de minoren Business English en Global Branding & Business English. Hoogtepunten waren de interactie met studenten en samenwerking met collega's wereldwijd.

Voordat ik bij de HvA begon, werkte ik als communicatieadviseur en tekstschrijver. Ik begon mijn loopbaan als vertaler bij de Sociale Verzekeringsbank tijdens mijn studie Engelse taal- en letterkunde. Nu ik gepensioneerd ben, geniet ik van reizen en culturele ervaringen. En ik kan nu tijd vrijmaken voor vrijwilligerswerk en om me te verdiepen in de prachtige HvA projecten en onderzoeken.

Gepubliceerd door  HvA United 7 juni 2024