HvA United

Lucy Buddelmeijer

Onderwijs en opvoeding is van jongsafaan mijn passie. Ik werkte in basisonderwijs, Mavo, MBO en de laatste 25 jaar in het HBO.
Na de PABO werd ik pedagoog en schreef brochures over het opvoeden van jonge kinderen.
Bij de HvA zette ik samen met collega’s de voltijdopleiding pedagogiek op en werkte daar als docent, teamleider en opleidingsmanager. Daarna heb ik bij bijna alle andere faculteiten van de HvA gewerkt als onderwijskundige, opleidingsmanager, coach en projectmedewerker.
Sinds 2017 ben ik met pensioen. Dat bevalt goed, al mis ik de variatie in type en leeftijd van mensen die je automatisch ontmoet als je werkt bij de HvA.
Als oma geniet ik enorm van mijn kleinkinderen en ben eens per week oppasoma. Ik doe veel vrijwillgerswerk (podcast maken, koken voor daklozen, lezen met demente ouderen).
Ik vind het heel leuk om aangesloten te blijven bij HvAUnited en houd me daar vooral bezig met het organiseren van sport voor HvA pensionado’s.

Gepubliceerd door  HvA United 7 juni 2024