HvA United

David Noordhoff

Na te hebben gewerkt als kinder- en volwassenenwerker in een Amsterdams buurthuis, begon ik in 1975 als docent drama bij de Opleiding K&O (Kinderverzorging en Opvoeding), later HBO-Jeugdwelzijnswerk en uiteindelijk SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening). Met SPH werden wij onderdeel van de HvA. Al snel begon ik stages te begeleiden en projectonderwijs te geven. Dit deed ik tot mijn pensioen in 2012. Na een managementleergang in de jaren ’90 vervulde ik diverse middenmanagementfuncties, eindigend als Hoofd Studiekeuze bij Studentenzaken, onderdeel van de UHA (UvA en HvA). Als studiekeuzecoach leerde ik veel studies en opleidingen kennen.
Ik heb altijd met veel genoegen gewerkt op de HvA en vind het nog steeds leuk om via HvA-United met onze Hogeschool te maken te hebben. Het is niet voor niks dat ik nog steeds samen met oud-collega’s intervisie geef aan medewerkers van 55+.

Gepubliceerd door  HvA United 7 juni 2024