Presentatie Bodil Liesdek

13 mei 2024 10:56 | Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie

Onderzoeker Bodil Liesdek, van lectoraat Creative Media for Social Change, gaf onlangs een presentatie aan internationale Creative Business studenten!

Bodil deelde hierin haar inzichten over hoe je mensen het best kan benaderen en behandelen binnen een onderzoeksproces. Dit maakt of breekt de input die je terugkrijgt en is dus van groot belang voor toekomstige onderzoekers. Bodil: ''Het geven van het college (voor de eerste keer) heeft mij laten zien dat het delen van inzichten een dieper begrip geeft van mijn eigen onderzoeksproces. Dus: bewustzijn van wat ik doe en wat mij stimuleert, terwijl het anderen tegelijkertijd inspireert om onderzoek op een andere manier te benaderen. Ik vond het gaaf om te mogen doen, om de interesse van de studenten terug te ontvangen en om het potentieel te zien van wat er kan gebeuren als ze echte verbinding en betrokkenheid in hun eigen project omarmen.”
Tijdens de presentatie verwees Bodil o.a. naar het EU-project Envision Change >