The Future of working with/in AI

DCODE - Rethink design - change our future

Evenement

AI biedt ongekende mogelijkheden, maar hoe passen we deze in de praktijk toe? Hoe werken we effectief samen in multidisciplinaire teams en vertalen we de EU AI Act naar de realiteit? Ontdek dit en meer op 17 oktober met onze onderzoekspartners en krijg waardevolle inzichten die je niet wilt missen!

Graag nodigen wij u uit voor het DCODE-event ‘The Future of Working With/In AI’ dat plaatsvindt op donderdag 17 oktober a.s. Het belooft een inspirerende dag te worden met boeiende keynotes en netwerkmogelijkheden. Dit evenement wordt gehost door de Hogeschool van Amsterdam (HvA), één van de partners in het netwerk.

DCODE is een Europees onderzoeks- en opleidingsnetwerk, mede gefinancierd door het Horizon 2020-programma van de EU. Het netwerk richt zich op het ontwikkelen van inclusieve en duurzame digitale toekomstmodellen. Het doel van DCODE is om ontwerpers en onderzoekers op te leiden die in staat zijn de digitale transformatie van onze maatschappij op een verantwoorde manier te begeleiden, waarbij technologie, mens en samenleving centraal staan​. Meer informatie over DCODE is te vinden via www.dcode-network.eu.

Tijdens dit evenement zullen toonaangevende experts en onderzoekers uit verschillende disciplines samenkomen om te discussiëren over de invloed van AI op ons werk en onze maatschappij. Ook zal er aandacht zijn voor de samenwerking binnen het bredere Europese netwerk van academische instellingen, industriële partners en maatschappelijke organisaties.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen op dit unieke evenement.

Aanmelden

Wilt u erbij zijn? Meld u dan aan via de volgende link: Aanmeldpagina of scan de QR-code op bijgaande flyer.

Met vriendelijke groet,
Het DCODE-netwerk

Datum: Donderdag 17 oktober 2024

Locatie: B. Amsterdam (Building B3), Johan Huizingalaan 400, 1066 JS Amsterdam

Tijd: 14.45 - 19:00 uur (start om 15:00, borrel vanaf 18:00)

Het event is gratis

DCODE is een door Europa gefinancierd netwerk en een programma met 15 promovendi. Wij leiden onderzoekers en ontwerpers op om de digitale transformatie van de maatschappij te begeleiden naar een inclusieve en duurzame toekomst. Dit netwerk bestaat uit onderzoekspartners zoals de Technische Universiteit Delft, het Umeå Institute of Design, de Universiteit van Edinburgh, de Universiteit van Kopenhagen, Aarhus University, het Transport and Telecommunication Institute en de Hogeschool van Amsterdam. Andere partners zijn onder meer het Amsterdam Institute for Advanced Metropolitan Solutions, MyTomorrows, Philips Advanced Care Research Centre, Open Future, LucidMinds, ClearboxAI, BBC en het Leids Universitair Medisch Centrum.

Gepubliceerd door  Kenniscentrum FDMCI 16 september 2024

Startdatum 17 okt