Leren buiten het klaslokaal

Expo Doeners in Damsko nu te zien in de OBA Oosterdok

9 jun 2024 16:00 | Studentenzaken

Leren doe je niet alleen in een klaslokaal. Juist ook daarbuiten valt veel te leren. De HvA living labs zijn praktijkplekken in de stad waar studenten werken aan échte maatschappelijke vraagstukken, met échte partners, samen met andere studenten van verschillende faculteiten. Zo kunnen ze direct impact maken in een buurt of een straat.

Op de expositie Doeners in Damsko, t/m 27 juni te zien op de parterre van OBA Oosterdok, krijg je een kijkje in de labs. Studenten van verschillende opleidingen vertellen hoe het is om in een lab te leren en werken en beantwoorden de vraag: wat heb je hier geleerd wat je níet leert in het klaslokaal?

Kom langs met je klas!

Wil je als docent de expositie bezoeken met je klas? Er is een opdracht voor studenten om de expositie te bezoeken en beleven. Voor meer informatie neem contact op met s.s.broks@hva.nl

www.doenersindamsko.nl