Projecten en opdrachten
Gedurende de gehele opleiding werken studenten met opdrachten en projecten uit en in de praktijk. Dit biedt jou de mogelijkheid om verschillende soorten opdrachten en projecten aan te bieden.
Welke soorten opdrachten en projecten zijn mogelijk?
Wanneer je een opdracht of project aanmeldt bij het projectbureau, denken wij graag met je mee om een zo duidelijk mogelijke vraagstelling voor de studenten te formuleren. We zorgen ook voor een match tussen student(en) en opdracht. De duur en aard van de opdracht of het project zijn afhankelijk van het onderwijskader waarbinnen de studenten de opdracht of het project uitvoeren.
Er is geen loon of urenvergoeding verbonden aan een opdracht of project. Studenten werken aan hun competentieontwikkeling, terwijl jouw vraagstuk een passende uitwerking krijgt. Dit zorgt voor een win-winsituatie. Meer informatie over de verschillende soorten opdrachten en projecten vind je in onderstaand schema.
Type opdracht | Studiejaar | Periode en duur | Begeleiding docent | Aantal uren |
---|---|---|---|---|
| 1 |
|
|
|
| 2 |
|
|
|
| 3 en 4 |
|
|
|
| 4 |
|
|
|
Opdracht of project aanmelden
Nadat we jouw aanmeldformulier hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om de aanvraag verder uit te werken. Wil je eerst advies over welk van de 5 onderwijsonderdelen het beste past bij jouw opdracht of project? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. Na overleg kun je, indien nodig, het juiste formulier invullen.
HBO Kennisbank
Meer weten over de afstudeerprojecten van onze studenten?
Reacties opdrachtgevers
Al enkele jaren voeren ergotherapeuten in opleiding, naar tevredenheid, opdrachten uit vanuit het werkveld. Uit reacties van eerdere opdrachtgevers blijkt dat onze ergotherapeuten in opleiding goed in staat zijn vraagstellingen adequaat uit te voeren.
Basisschool:
De ergotherapeuten in opleiding hebben echt de kinderen in hun kracht gezt en zijn gezamenlijk gaan kijken welke mogelijkheden er waren om vaardigheden eigen te maken.
Stichting Oma’s Soep tegen Eenzaamheid:
De ergotherapeuten in opleiding hebben structurele contactmomenten aan onze deelnemende ouderen geboden en hen ondersteunt en versterkt in het verder gaan met de activiteit. Naast deze ondersteuning hebben zij onze ouderen tijdens de dagbestedingen een geweldige en zorgeloze tijd geboden.
New Dutch Connections:
De ergotherapeuten in opleiding hebben samen met de vluchtelingen gekeken waar zij behoefte aan hebben. Door hun ondersteuning weten zij meer de weg te vinden in de Nederlandse maatschappij en is een stuk vereenzaming voorkomen.
GGD Amsterdam:
Ergotherapeuten in opleiding hebben uitstekend met verschillende samenwerkingspartners samengewerkt, contacten gelegd en bijeenkomsten georganiseerd om een groep ouderen te ondersteunen en te versterken bij het voorkomen van vallen.