De meest gestelde vragen over OnStage
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met je contactpersoon OnStage van je opleiding
Op deze pagina:
- Ik kan niet inloggen
- Inlognaam en wachtwoord vergeten?
- Ik kan geen dossier aanmaken
- Het bedrijf of de begeleider worden niet herkend door OnStage
- Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van mijn stage bedrijf en/of contactpersoon
- Hoe voer ik een nieuwe bedrijfsbegeleider in?
- Ik heb een verkeerd document geüpload en al op inleveren geklikt
- Bestand is te groot voor de plagiaatscan. Wat nu?
- Waar kan ik de embargoverklaring uploaden?
- Ik zie mijn documenten niet meer of Ik kan geen nieuwe documenten uploaden of Ik wil een verbeterde versie inleveren, maar zie nergens de knop hiervoor
Cluster/faculteit |
Contactpersoon |
Mailadres |
AMSIB |
Coordination team AMSIB |
|
Cluster F&A |
Coördinatieteam F&A |
|
Cluster M&O (HRM voltijd) |
Hillery Mau-Asam |
|
Cluster M&O (Bedrijfskunde voltijd) |
Coördinatieteam M&O |
|
Cluster MS&T |
Coördinatieteam MST |
|
Deeltijd Academie |
Coördinatieteam deeltijd |
Ik kan niet inloggen
- Gebruik je wel de juiste URL? Dit is: onstage.hva.nl en dan inloggen met je HVA ID en wachtwoord
Inlognaam en wachtwoord vergeten?
- En je kunt ook niet meer inloggen in andere HvA-systemen? Ga dan naar de servicebalie
Ik kan geen dossier aanmaken
- De inschrijfperiode is nog niet gestart of is al verlopen, mail naar de contactpersoon van jouw opleiding
Het bedrijf of de begeleider worden niet herkend door OnStage
- Er is een stap-voor-stap handleiding QRC “Vastleggen gegevens organisatie en bedrijfsbegeleider” Deze QRC staat rechts op deze pagina
Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van mijn stage bedrijf en/of contactpersoon
- Let op dat je alle verplichte velden invult
- Zorg dat er geen spaties staan achter de tekst die je hebt ingevuld (gekopieerd)
Hoe voer ik een nieuwe bedrijfsbegeleider in?
- Kijk of er bij de optionele stappen een processtap staat die je daarvoor kan gebruiken, bijv. “Contactgegevens bedrijf/bedrijfsmentor controleren en wijzigingen doorvoeren”
- Staat deze optie er niet, neem dan contact op met de hierbovengenoemde contactpersoon van jouw opleiding
Ik heb een verkeerd document geüpload en al op inleveren geklikt
- Neem direct contact op met de hierboven genoemde contactpersoon van jouw opleiding, hij/zij kan dit voor je oplossen.
Bestand is te groot voor de plagiaatscan. Wat nu?
- Een bestand dat op plagiaat gescand moet worden mag niet groter zijn dan 25 MB
- Er zijn verschillende manieren om een Word document te verkleinen
- Maakt een pdf van je Word document
- Splits de pdf in een aantal kleinere documenten, geef de volgorde aan en lever die in
- Maak 1 document zonder opmaak en laat dat document op plagiaat scannen het 'origineel' kan dan zonder plagiaat controle ingeleverd worden
Waar kan ik de embargoverklaring uploaden?
- Kijk of er bij de optionele stappen een processtap staat die je daarvoor kan gebruiken, bijv. “Embargoverklaring”
- Staat deze optie er niet, neem dan contact op met de hierboven genoemde contactpersoon van jouw opleiding
Ik zie mijn documenten niet meer of
Ik kan geen nieuwe documenten uploaden of
Ik wil een verbeterde versie inleveren,
maar zie nergens de knop hiervoor
- Als je je document ter beoordeling hebt ingeleverd is het alleen zichtbaar voor de docenten die het beoordelen, pas nadat de docent de stap heeft afgerond of op aanpassingen/uitbreidingen vereist heeft geklikt is het voor jou weer zichtbaar en kan je, indien nodig, een herziene versie inleveren
- Mocht je van je docent al gehoord hebben dat je een herziene versie moet inleveren, maar de stap staat nog niet voor je open, neem dan even contact op met je docent