Digital Commerce
Team en contact
Leer ons team van het lectoraat Digital Commerce kennen. Lees meer over hun expertise en ontdek hoe je in contact kunt komen.
Maak kennis
Jesse Weltevreden
Lector
Dr. Jesse Weltevreden is sinds april 2010 lector Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam.
Tessel Elverding
Business Developer AI & Retail
- Neem contact op
- t.s.g.elverding@hva.nl(opent in nieuw venster)
Sjoukje Goldman
Hogeschool hoofddocent duurzame marketing
Sjoukje Goldman is als hoofddocent duurzame marketing verbonden aan het cluster marketing. Ze doet onderzoek naar duurzaam consumenten gedrag, duurzame businessmodellen en de transformatie van het marketingvak en de duurzaamheidstransformatie van e-commerce.
Iris Hagemans
Onderzoeker
Iris Hagemans werkt sinds maart 2018 als onderzoeker bij het lectoraat Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze promoveert op het onderzoeksproject “Toekomstbestendig evenwicht - Balanceren tussen divergerende belangen” over winkelgebieden in Amsterdam.
Daphne Hagen
Docent-onderzoeker
Daphne Hagen werkt sinds februari 2014 als docent onderzoeker bij het lectoraat Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze is sinds 2011 werkzaam als docent marketing, marktonderzoek en communicatie bij de opleiding Commerciële Economie.
Rob Loke
Assistant Professor Data Science
Rob Loke is Assistant Professor Data Science bij het Centre for Market Insights van de HvA. Hij heeft een MSc-graad in computerwetenschappen en een PhD-graad, beide behaald aan de Technische Universiteit Delft. Daarnaast heeft hij een MA-graad in psychologie van de Universiteit Leiden.
Selmar Meents
Docent-onderzoeker
Dr. Meents geeft sinds 2012 cursussen en begeleidt stages en scripties binnen AMSIB. Zijn huidige onderwijsactiviteiten richten zich op onderwerpen zoals het managen van koper-leverancierrelaties en supply chains, en het ontwerpen en uitvoeren van toegepast bedrijfsonderzoek.
Frederik Situmeang
Associate Professor in AI and Data Driven Business
Frederik Situmeang is Associate Professor gespecialiseerd in AI en Data-Driven Business aan de Faculteit Business en Economie van de Hogeschool van Amsterdam. Met een interdisciplinair perspectief verkent Frederik het dynamische snijvlak tussen informatica en managementwetenschappen, waarbij hij zich richt op hoe opkomende technologieën bedrijfspraktijken en besluitvorming transformeren.
Mayke Steeman
Project Manager
Mayke Steeman is sinds juni 2017 werkzaam als Project Manager bij het lectoraat Digital Commerce. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het managen van diverse onderzoeksprojecten, denk aan de communicatie, urenregistratie, planning, redactiewerk en organisatie van events.
Wilco Verdoold
Docent / onderzoeker Marketing & AI
Sinds 2020 doceert Wilco bij de opleiding Commerciële Economie vakken zoals global marketing, marktonderzoek, branding en neuromarketing. Daarnaast is hij sinds 2023 verbonden aan het Centre for Market Insights (CMI), waar hij onder andere onderzoek doet naar de impact van generatieve AI in marketing en organisaties.
Tibert Verhagen
Lector Emerging Technology for Business
Dr. Tibert Verhagen is sinds november 2020 werkzaam als lector Emerging Technology for Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Vanuit zijn functie initieert en leidt hij diverse onderzoeksprojecten over de invloed van opkomende digitale technologie op het bedrijfsleven.
Tessa Welmers
Docent
Tessa Welmers is sinds maart 2017 verbonden als onderzoeker aan het Centre for Market Insights (CMI). Dit is het innovatieve onderzoekscentrum van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam. Het CMI doet onderzoekprojecten voor bedrijven op het gebied van digital commerce en marketing analytics, zoals klantonderzoek, big data analyse en social media scans.