Kenniscentrum Techniek

Projectgelden 2025: Verduurzaming Bedrijventerrein

10 sep 2024 09:49 | City Net Zero

Centre of Expertise City Net Zero (CNZ) heeft in 2025 projectgelden beschikbaar en nodigt (associate) lectoren, hoofddocenten en opleidingsmanagers uit om een innovatief idee in te dienen voor een project rondom het thema Verduurzaming Bedrijventerreinen. Budget per project: max 30 K. Deadline voor indiening is maandag 7 oktober 2024 om 17.30 uur. Geraamde start projecten: vanaf 1 januari 2025 (eventueel eerder in overleg).

Verduurzaming Bedrijventerreinen

City Net Zero zet zaaigelden in om nieuwe onderzoeksthema’s aan te jagen, doorwerking naar de praktijk te stimuleren en de link tussen onderwijs en onderzoek te versterken.

De projectgelden kunnen ingezet worden om:

• een nieuw idee of samenwerking te onderzoeken;
  • de impact van bestaande projecten/innovaties/bevindingen te vergroten.

Dit jaar richten we ons specifiek op het thema Verduurzaming Bedrijventerreinen. Een actueel thema, waar de komende jaren veel kansen liggen om onderzoek te doen samen met de praktijk, of onderwijs vorm te geven rondom (deel)vraagstukken. Bovendien raakt verduurzaming van bedrijventerreinen aan de drie missies van Centre of Expertise City Net Zero:

• zero emissions;
  • zero waste;
  • zero impact of climate extremes.

Voor wie?

We nodigen nadrukkelijk (associate) lectoren, hoofddocenten en opleidingsmanagers van alle faculteiten uit om een aanvraag in te dienen, waarbij een samenwerking tussen verschillende faculteiten of disciplines een grote voorkeur heeft. Het valt aan te raden tijdig in gesprek te gaan met één van onze Business Developers of de CoE Directie, om een idee verder aan te scherpen en voor eventuele matchmaking. Hier vind je ons team.

Budget

We stellen een budget van € 100K beschikbaar. De projectomvang kan variëren, er is een maximum van € 30K per initiatief.

Belangrijke data

Deadline indienen voorstel: 7 oktober

Terugkoppeling en toekenning: begin november

Voor vragen rondom de zaaigeldenregeling, zoals de gedetailleerde voorwaarden en het aanmeldformulier, kun je contact opnemen met Felia Boerwinkel, Programmamanager Centre of Expertise City Net Zero.