Inschrijfdeadline voltijdopleidingen verruimd tot en met 1 juli*

5 jun 2024 17:41 | Studentenzaken

Heb jij je niet voor 1 mei ingeschreven via Studielink, maar wil je in september toch graag starten met een opleiding bij de HvA? Dat kan! De inschrijfdeadline is namelijk verruimd.

Je kunt nog tot en met 1 juli een inschrijfverzoek doen**. Na inschrijving krijg je een e-mail van onze Centrale Studenten Administratie (CSA) met het verzoek om een motivatie in te dienen. Hierin kun je aangeven waarom je de deadline gemist hebt en waarom je de opleiding alsnog graag wilt volgen.

Kijk voor alle informatie op hva.nl/inschrijven of op de opleidingspagina.

In onderstaande video vertellen HvA-studenten over hun studiekeuze. Kun jij hierbij wel wat hulp gebruiken? Dan helpen onze keuzecoaches je graag op weg!

* Deze verruiming van de inschrijfdeadline geldt niet voor opleidingen met een numerus fixus en selectie.
** Je kunt geen inschrijfverzoek meer doen als je nog een visum moet aanvragen. Voor het inschrijven heb je je DigiD nodig. Het aanvragen van een DigiD duurt minimaal 3 werkdagen.