De cursus in het kort
In deze cursus maak en presenteer je een sales implementatieadvies met een duidelijke onderbouwing in accountability. Vanuit de organisatiedoelstellingen kom je tot heldere sales doelstellingen die je vertaalt in sales activiteiten. Vanuit meetbare doelen lever je zo een bijdrage aan het realiseren van de doelen van de organisatie.
Programma
Je komt in dit programma tot een strategische saleskeuze voor je organisatie. Vervolgens wordt de gemaakte keuze in een duidelijke implementatie uitgewerkt gericht op de eigen organisatie. Een onderdeel van de implementatie is het opstellen van accountplan voor een individuele account of een groep klanten passend bij de doelstellingen van het implementatieadvies.
- Onderwerpen
- Strategische salesrichting bepalen
- Salesimplementatie opstellen
- Accountplan opstellen
- Operationele salesinstrumenten toepassen
Doelgroep
Je bent geïnteresseerd in een commerciële (werk)omgeving
Cursusdagen
De cursus start op dinsdag 15 april of op zaterdag 19 april en duurt 10 weken. De colleges zijn op dinsdag- en donderdagavond van 18.40 – 22.00 uur en op zaterdag van 10:00-16:40
Kosten
€1400 en ongeveer €100 voor studieboeken
Toelating
Deze cursus is op hbo-niveau. Daarom heb je minimaal een mbo-4-, havo- of vwo-diploma en enige jaren werkervaring nodig. Basiskennis van marketing is belangrijk voor het volgen van de cursus.
Tijdsinvestering
Ongeveer 20 uur per week, inclusief lessen
Groepsgrootte
Je volgt de cursus samen met circa 25 - 30 studenten van de deeltijdopleidingen HRM, Bedrijfskunde, Commerciële Economie of Finance & Control. Deeltijdstudenten zijn professionals met een baan in het vakgebied.
Wat levert deze cursus je op?
- HvA-certificaat
- Eersteklas vakkennis
- Zichtbaar impact in je huidige werk
- Sterke professionele competenties
- Sterk community netwerk
Meer informatie?
Mail ons je vraag
- Cursus verantwoordelijke Victor Klop
- 0652095111(opent in nieuw venster)
- Voor praktische vragen:
- contractonderwijs.fbe@hva.nl(opent in nieuw venster)