De cursus in het kort
De studenten zullen leren effectieve online mediaplannen te ontwikkelen die aansluiten bij de doelstellingen van een organisatie uit het werkveld en bij de behoeften van de doelgroep. De cursus bestaat uit verschillende leervormen, waaronder interactieve colleges, casestudies, groepsopdrachten en individuele oefeningen. Ze zullen ook worden aangemoedigd om kritisch na te denken over de rol van instrumenten en mediaplanning in het bereiken van marketingdoelen.
Deze cursus wordt februari 2026 weer aangeboden. Houd deze webpagina in de gaten voor nieuwe startdata
Programma
De studenten zullen leren effectieve online mediaplannen te ontwikkelen die aansluiten bij de doelstellingen van een organisatie uit het werkveld en bij de behoeften van de doelgroep. De cursus bestaat uit verschillende leervormen, waaronder interactieve colleges, casestudies, groepsopdrachten en individuele oefeningen. Ze zullen ook worden aangemoedigd om kritisch na te denken over de rol van instrumenten en mediaplanning in het bereiken van marketingdoelen.
- Inhoud cursus
- Kennis: Definiëren van basisconcepten van online marketingcommunicatie
- Interpreteren van online marketingstrategieën
- Ontwikkelen van SEO en SEM strategieën
- Ontwerpen van een digitale marketingstrategie
Doelgroep
Werkende professionals
Cursusdagen
De cursus start op dinsdag 12 november of zaterdag 16 november. De colleges zijn op dinsdag- en donderdagavond van 18:40-22:00 of zaterdag overdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Kosten
1400 + +-150 Euro voor boeken
Toelating
Er zijn geen extra eisen voor de toelating tot deze cursus.
Tijdsinvestering
14 weken, 2 avonden per week of 14 weken, 1 zaterdag per week plus zelfstudie en groepswerk.
Groepsgrootte
Minimaal 12 deelnemers en maximaal 30 deelnemers