Centre for Economic Transformation | CET
Drs. D.H.H. Boels (Han)
Docent/ OnderzoekerEconoom Drs. Han Boels is sinds 2003 werkzaam als docent marketing en marktonderzoek binnen de faculteit Economie & Management van de Hogeschool van Amsterdam. Sinds 2010 is Han als docent-onderzoeker verbonden aan het lectoraat Online Ondernemen. Daarnaast is Han als online ondernemer actief met de webwinkel ‘Spierwrijfmiddel.nl’
Zijn onderzoeksinteresse gaat onder ander uit naar e-commerce, new business models, webwinkels en online marketing tools.
-
Rapportage evaluatie Compaan oktober 2017
Boels, H. (2017). Rapportage evaluatie Compaan oktober 2017. Hogeschool van Amsterdam, Centre for Market Insights.
-
Twinkle 100
Van Oosterhout, A. (Ed.), Scheffer, B. (Ed.), Weltevreden, J. W. J., Boels, D. H. H., Taylan, A., Griffioen, E., Van den Hooven, B., Smits, M., & Van Sandijk, J. (2017). Twinkle 100: Ecommerce in Nederland - de top 230 bedrijven. BBP Media. https://twinkle100.nl/tiende-twinkle100-bol-com-neemt-afstand/
-
TWINKLE100 2016
van Oosterhout, A. (Ed.), Verdonk, M. (Ed.), Smits, M. (Ed.), Groot, A. (Ed.), Verbeij, J. (Ed.), Scheffer, D. (Ed.), Weltevreden, J., Steevels, R., Boels, H., Laduc, A., Peters, J., Pluijmers, J., & van Wingerden, L. (2016). TWINKLE100 2016: De top van de Nederlandse e-commerce gebundeld. BBP Media.
-
Succes- en faalfactoren van webwinkels
Weltevreden, J., Boels, H., & Mau-Sjoe, S. (2014). Succes- en faalfactoren van webwinkels. Shopping 2020.
-
Onderzoek online readiness rijscholen 2013
Weltevreden, J., & Boels, H. (2013). Onderzoek online readiness rijscholen 2013. Hogeschool van Amsterdam, CAREM.
-
Onderzoek online readiness modezaken 2012
Boels, H., & Weltevreden, J. (2013). Onderzoek online readiness modezaken 2012. Hogeschool van Amsterdam, Centre for Applied Research on Economics & Management.
-
Onderzoek online readiness sportzaken 2013
Weltevreden, J., & Boels, H. (2013). Onderzoek online readiness sportzaken 2013. Hogeschool van Amsterdam, Centre for Applied Research on Economics & Management.
-
Hoe winkelgebieden de mogelijkheden van internet en social media benutten
Weltevreden, J., & Boels, H. (2012). Hoe winkelgebieden de mogelijkheden van internet en social media benutten: de strijd om de consument. Real Estate Research Quarterly, 2012(1), 7-15.
-
Social Media in de Detailhandel
Weltevreden, J., de Berg, E., Boels, H., de Boer, R., Adelaar, T., & Krawczyk, A. (2011). Social Media in de Detailhandel: Een onderzoek naar het gebruik van social media sites door (web)winkels en consumenten in Nederland. Hogeschool van Amsterdam.
-
Social media in retail in kinderschoenen
Weltevreden, J. W. J., De Berg, E., Boels, D. H. H., De Boer, R., Adelaar, T., & Krawczyk, A. (2011). Social media in retail in kinderschoenen. RetailTrends, 8, 56-59.