Met lego bouwen aan vak en taal
CLIL als benadering voor talenbewust vroeg vreemdetalenonderwijs
Hoofdstuk
Referentie
van Beuningen, C., & de Graaff, R. (2022). Met lego bouwen aan vak en taal: CLIL als benadering voor talenbewust vroeg vreemdetalenonderwijs. In J. Duarte, M. Günther, F. De Backer, C. Frijns, & B. Gezelle Meerburg (Eds.), Talenbewust lesgeven: aan de slag met talige diversiteit in het basisonderwijs (pp. 225-242). Coutinho. https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.coutinho.nl%2Fnl%2Ftalenbewust-lesgeven-9789046907979&data=05%7C01%7Cr.t.burruss%40hva.nl%7C82be27f556e14e64137a08dbcf081d80%7C0907bb1e21fc476f884302d09ceb59a7%7C0%7C0%7C638331405972126582%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=55hQmm8RyC5AuJdNxPWt5OWs4v8DV%2FNuIPgzoAKFl5U%3D&reserved=0