Masterclass zelfverzekerd presenteren

Word een presentatie-pro met Mimoun Oaissa

Evenement

Vind je presenteren eng? 🗣️ No worries, je bent niet de enige! Presenteren kan best spannend zijn, maar het is ook een skill die je echt goed kunt gebruiken tijdens je studie én later in je carrière. Daarom organiseren we een toffe workshop presenteren, speciaal voor studenten.

Praktische info

🗓️ Woensdag 25 september
⏱️ 14.45 – 16.30 uur (inloop vanaf 14.30)
📍 FLOOR - Wibautstraat 3b, Amsterdam
♿️ Rolstoelvriendelijk
💎 Gratis toegang

Waarom deze masterclass

• Boost je zelfvertrouwen: Leer met zelfvertrouwen voor een groep staan
  • Bye bye stress: krijg tips om je presenteerstress te tackelen
  • Word een spreker: ontdek hoe je duidelijk en krachtig kunt spreken
  • Gebruik je lichaam: leer hoe je lichaamstaal jouw verhaal kan versterken

Wie geeft de masterclass?

De masterclass wordt gegeven door niemand minder dan acteur en storyteller Mimoun Oaissa! 🎬 Je kent hem misschien van zijn rollen in Shouf Shouf Habibi en De Marathon. Mimoun is niet alleen een acteur, maar ook een meester in presenteren. Hij deelt zijn beste tips en tricks met jou, zodat jij straks ook als een pro voor de groep staat.

Mimoun Oaissa is acteur, storyteller en trainer. Als acteur is hij onder meer bekend van De Grote Improvisatieshow, The Devils Double en De Marathon. Parallel aan zijn filmcarrière, doet hij al ruim tien jaar onderzoek naar taal, communicatie en overtuigingskracht. Dit doet hij samen met een team van professionals uit verschillende vakgebieden. Onder meer de toegepaste psychologie, neurologie en design thinking.

Inmiddels is Mimoun een veelgevraagd spreker, trainer en coach. Zijn seminars en trainingen zijn een dynamische mix van recente wetenschappelijke inzichten, concreet toepasbare technieken en herkenbare, vaak komische voorbeelden. Door de nadruk die wordt gelegd op oefenen, de energieke werkvormen en de humor, zijn de coaching trajecten voor de deelnemers niet alleen een hele leerzame, maar ook een leuke en inspirerende ervaring.

Dit gaan we doen

• Praktische tips: leer hoe je je verhaal goed opbouwt en hoe je je publiek erbij betrekt
  • Stressmanagement: ontdek manieren om kalm te blijven en die zenuwen de baas te zijn
  • Oefeningen: probeer presentatietechnieken uit en krijg feedback

Dit is wat je eraan hebt

• Essentiële skill: presenteren is iets wat je altijd nodig hebt, of het nu voor je studie is of in je toekomstige baan
  • Unieke kans: leer van een ervaren acteur en storyteller die zijn sporen heeft verdiend
  • Handig en leuk: maak van presenteren iets waar je naar uitkijkt in plaats van op ziet!

Don't miss out en transformeer jezelf tot een presentatie-expert met de hulp van Mimoun Oaissa! 💪✨ Meld je dan snel aan voor deze masterclass. Vol = vol!

Gepubliceerd door  FLOOR 4 juli 2024

Startdatum 25 sep