Praktische zaken
Op deze pagina vind je informatie over praktische zaken voor externe relaties. Van HvA-ID en IT-ondersteuning tot declaraties en facturatie.
HvA-ID

Lees hoe je je HvA-ID activeert en waar je je HvA-ID vervolgens voor gebruikt.
Support op afstand
Als je problemen hebt met je computer, kan een medewerker van de servicedesk met je meekijken. Dat gebeurt veilig via het programma Splashtop.
Microsoft 365
Informatie voor gebruikers die zich aanmelden met een gastaccount of met een organisatieaccount van de UvA in de Microsoft 365-omgeving van de HvA.
Tweestapsverificatie
ICT-diensten van de HvA zijn extra beveiligd met tweestapsverificatie. Tweestapsverificatie stel je in principe eenmalig in. Hoe je dit instelt, verschilt per methode die je voor tweestapsverificatie gebruikt.
Leveranciers
In de Algemene Inkoopvoorwaarden van de Hogeschool van Amsterdam en Universiteit van Amsterdam worden de rechten en plichten van de opdrachtgever (UvA/HvA) en de leverancier beschreven.
Declaraties externen
Medewerkers die niet in dienst zijn en studenten van de HvA die een declaratie willen indienen, kunnen een formulier invullen.
Factureren naar de HvA
De HvA wil (e-)facturen correct en binnen de wettelijke betaaltermijn betalen. Daarvoor is het belangrijk dat een factuur alle benodigde gegevens bevat.